17.10 (czwartek)
godz. 10.00
Świat zawodowych negocjacji. "Nie argumentuj" - fundament skutecznych negocjacji  
- Inżynieria zawodowych negocjacji – bez argumentowania, obrony, ataku.
 - Siła komunikacji nieantagonizującej. Negocjacje to nie perswazja ani walka kto ma rację.
 - Jak to naprawdę działa – przykłady, które zmienią Twój sposób myślenia.
 
PROWADZENIE: Krzysztof Sarnecki, Prezes zarządu QUEST Change Managers
godz. 12.00
Gala wręczenia nagród 14. edycji konkursu „Śląska rzecz” organizowanego przez Zamek Cieszyn
godz. 14.00
Jak sprzedawać produkty i usługi przez social media - case study 
- Jak sprzedawać produkty i usługi online?
 - Jak pozyskiwać klientów za pomocą Facebook Ads?
 - Jak przeprowadzić rzeczywiście skuteczną kampanię marketingową w mediach społecznościowych?
 
PROWADZENIE: Dawid Czechowicz, prezes zarządu, Coconut Agency
18.10 (piątek)
godz. 10.00
Cyberbezpieczeństwo małych i średnich przedsiębiorstw
Dla większości MŚP kluczowe dylematy przed jakim stoją w kontekście cyberbezpieczeństwa to edukacja pracowników oraz budżet. To nie tylko kwestia tego, ile należy wydać na zabezpieczenie swojej obecności cyfrowej, ale także problem alokowania funduszy w najbardziej optymalny sposób w kontekście szacowania ryzyka. Z jednej strony coraz szersze spektrum zagrożeń, z drugiej szybko rosnące wynagrodzenia w sektorze IT sprawiają, że firmy muszą szukać optymalnych rozwiązań aby dorównać kroku wyzwaniom cyberbezpieczeństwa. Prezentacja przedstawiać będzie główne rekomendacje zawarte w poradniku dedykowanemu MŚP przygotowanemu w ramach pracy Grupy roboczej ds. Cyberbezpieczeństwa działającej przy Ministerstwie Cyfryzacji. Dodatkowo po prezentacji, na stanowisku Instytutu Kościuszki, przedstawiciele MŚP uzyskać będą mogli poradę w zakresie rynku dostępnych produktów i usług dla cyberbezpieczeństwa.
PROWADZENIE: Robert Siudak, Instytut Kościuszki
godz. 11.00
Niebo czy piekło? Czyli o strategii marki
- Czym jest strategia marki? Jak kreować silną markę?
 - Jakie są relacje między strategią marki a kreacją? A jakie ze strategią komunikacji?
 - Jak się do tego mają kampanie marketingowe?
 - Kiedy Marka sprzedaje?
 
PROWADZENIE: Beata Mordarska, Prezes Zarządu, Strategy & Creative Director, Veneo
godz. 12.00
Nie ma cie w GOOGLE, nie istniejesz - czyli co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu i marketingu w GOOGLE?
- Dlaczego powinienem być w Google?
 - Google - co to właściwie jest? Słowo wstępu
 - Jakie korzyści płyną dla mnie z działań reklamowych w Google?
 - Możliwości i strategie działań marketingowych w Google
 - Usługi czy e-commerce? Czy marketing w Google jest dla każdego?
 - Podstawa, podstaw czyli analityka internetowa oraz SEO
 - Rozwój branży SEO i wejście w model SXO
 - Kampanie SEM, czyli płatny ruch z Google
 - Video marketing w Google
 - Kilka słów refleksji oraz podsumowanie
 - Google - ciało stałe czy płynna materia?
 - Co, jeżeli nie zechcę prowadzić działań reklamowych w Google?
 - Odpowiedzi na ewentualne pytania publiczności
 
PROWADZENIE: Maciej Wojtasik, SEO Specialist, Veneo
godz. 13.00
Content marketing w budowaniu silnej marki, czyli jak słowem i obrazem (o)czarować klientów?
- Jak wspierać sprzedaż produktów i usług dzięki Content marketingowi?
 - Jak wykorzystać: blog, media społecznościowe, e-mail marketing i inne kanały w strategii marketingu treści?
 - Jak mierzyć i analizować działania?
 
PROWADZENIE: Dominika Posełek, Social Media & Copywriting Specialist, Veneo
Wyspa „Sztuka współczesna”
 16-18 października godz. 13.00-13.30
Lunch z artystą
 Przyjdź na wyspę sztuki w porze lunchu i porozmawiaj z zaproszonymi artystami o możliwościach, jakie daje połączenie sztuki i biznesu! Dowiedz się m.in. jak stworzyć własną kolekcję i jakie korzyści wizerunkowe przynoszą dzieła sztuki. 


