* Otrzymuję komunikat, że mój adres istnieje już w systemie
Komunikat ten oznacza, że w przeszłości rejestrowałeś się w systemie i posiadasz w nim konto. Zapomniane hasło można zresetować, korzystając z funkcji [Zapomniałem hasła] na stronie logowania. Osoby posiadające już konto w systemie nie muszą rejestrować się ponownie.
* Nie dotarł mail z linkiem aktywacyjnym lub voucherem
W pierwszej kolejności sprawdź folder „spam”, „oferty” i inne zakładki w skrzynce pocztowej. Jeśli maila z linkiem aktywacyjnym nie ma w żadnym folderze napisz do nas na kongres@rig.katowice.pl. Jeśli nie otrzymałeś maila z voucherem sprawdź swoje konto w systemie w zakładce moje wejściówki.
* Inny problem z rejestracją
Skontaktuj się z nami pod adresem kongres@rig.katowice.pl
Pod podanym adresem nie można dokonać rejestracji; zgłoszenia wysyłane drogą e-mailową nie będą uznawane.